(093)5269015        

 (0800)210478     (057)7285215

  shop@alufix.com.ua

Інформація про доставку та оплату компонентів верстатних профілів

Оновлено 02.01.2024


Постачання продукції здійснюється з Полтави і тільки по території України. Продавець є платником ПДВ, ціну товару на сайті слід розуміти як "у тому числі ПДВ 20%". Для будь-якого замовлення передбачена стандартна супровідна документація, що складається з видаткової накладної та рахунку-фактури для підприємств. Для підприємств існує також можливість отримання документації в електронному вигляді з накладенням цифрового підпису.


Термін доставки: доставка по всій Україні здійснюється службою Нова пошта з м. Полтава і займає 1 - 3 робочих дні.


Оплата доставки: оплата послуг доставки здійснюється вантажоодержувачем самостійно під час отримання посилки згідно з тарифами Нової пошти. Нова пошта виставляє до оплати максимальний тариф з двох, виходячи з:
1. фактичної ваги з упаковкою або
2. "об'ємної ваги" в кг (довжина х ширина х висота в см)/4000.


Щоб подивитися орієнтовну вартість доставки посилки для маси нето (кошик замовлення), вкажіть реквізити доставки під час оформлення замовлення (підрозділ Нової пошти з'явиться в списку, що розкривається, або вкажіть адресу для доставки до дверей). Ми гарантуємо відправку з мінімально можливими габаритами посилки!


Для підприємств, які мають договір з Новою поштою для проведення безготівкових розрахунків за доставку, просимо під час заповнення форм замовлення повідомити про наявність такого договору (про безготівковий розрахунок з Новою поштою): вкажіть відповідний код підприємства/підприємця під час заповнення форми замовлення.


Самовивіз: ми не надаємо можливість самовивозу товару. 


Оплата товару. Ми приймаємо оплату за товар тільки в безготівковому порядку шляхом зарахування коштів на наші банківські реквізити згідно з попередньо наданим рахунком на оплату товару. У разі повернення товару приватними особами необхідно надати нам ІВАN реквізити Вашого особистого рахунку. Ці реквізити Ви знайдете в документації про розрахунково-касове обслуговування Вашого банку - надішліть нам ці дані на нашу електронну пошту разом із заявкою про повернення товару. 


Після натискання на кнопку "Оформлення замовлення" буде вислано автоматичне підтвердження на Вашу електронну адресу про розміщення Вами онлайн-замовлення.


Дані для оплати буде надіслано з наступним електронним листом після "ручної" перевірки можливості відправки товару та його резервування на складі на строк до п'яти календарних днів. Сайт alufix.com.ua абсолютно не використовує будь-які платіжні сервіси, тому дані Ваших платіжних карток ми не зберігаємо і не запитуємо.


Резервування товару: перед відправленням рахунку на оплату відбувається резервування замовленого матеріалу на термін до 5 днів.
У разі комерційних пропозицій резервування матеріалу на складі не відбувається. Максимальний термін відвантаження за комерційними пропозиціями складе не більше 2-3 тижнів за всіма позиціями сайту.


Отримання товару: Після відвантаження замовлення замовник отримає повідомлення електронною поштою з номером експрес-накладної "Нової пошти". Будь ласка, контролюйте надходження електронної пошти від нас, зокрема й у спамі.   Після прибуття посилки на склад компанії "Нова пошта" і до проставлення підписів про отримання посилки необхідно зажадати розкрити посилку і перевірити вкладений товар. Перевірка повинна відбуватися в приміщенні підрозділу служби доставки або в присутності кур'єра служби доставки. На вкладеній документації відображено QR коди з лінком на сторінку відповідного товару на сайті https://alufix.com.ua. Для сканування такого коду знадобиться попередньо встановлена на смартфоні програма, наприклад, безкоштовна програма "QR Barcode scanner".


У разі розбіжності кількості, зазначеної у вкладеній документації, експрес-накладній або пакувальному аркуші, з кількістю в посилці, а також у разі пошкоджень товару, зв'яжіться з нами за телефоном +380935269015 до проставлення підпису про отримання.


Детальні вимоги щодо правил приймання посилок вказані в п. 12 офіційного договору продажу товару (посилання на договір автоматично надсилається після оформлення замовлення) 


Для оформлення замовлення від підприємства на сайті або при замовленні телефоном будуть потрібні такі дані:


- тільки код ЄДРПОУ підприємства або ІПН підприємця (переконливо просимо: будь-які свідоцтва про реєстрації, свідоцтва ПДВ, файли, скани, картинки "статутних документів", архіви файлів надсилати не потрібно);


- прізвище, ім'я та телефон особи, яка замовляє, а також її електронну адресу (при замовленні через сайт); при замовленні телефоном необхідно, щоб Ваш телефон був зареєстрований в якомусь із месенджерів;


- адреса доставки або номер складу Нової пошти, ПІБ, мобільний номер телефону контактної особи - одержувача посилки;


-інформація про наявність договору з Новою Поштою про можливість безготівкового розрахунку за послуги доставки (якщо так, то вказати відповідний код ЄДРПОУ)


Для оформлення замовлення від приватної особи на сайті або при замовленні телефоном будуть потрібні такі дані:


- прізвище, ім'я та телефон особи, яка замовляє, а також її електронну адресу (при замовленні через сайт); при замовленні телефоном необхідно, щоб Ваш телефон був зареєстрований в якомусь із месенджерів;


- адреса доставки або номер складу Нової пошти, а також ПІБ одержувача, його мобільний номер для отримання повідомлень від Нової пошти.


Податкові накладні: якщо платник за рахунком є зареєстрованим платником ПДВ, то він автоматично отримає від нас податкову накладну з урахуванням його актуальних даних.  Ймовірний статус платника ПДВ перевіряється нами за всіма вхідними платежами. Будь-які дії з Вашого боку для отримання податкових накладних не потрібні. 


Довідки за телефоном +380935269015